Hommik algas Hispaania õpetaja esitlusega, kuna tal jäi eile tegemata.
Osalejad on erinevate ainete õpetajad: lisaks minule on inglise keele õpetaja üks Kreeka õpetaja. Ülejäänud ained on matemaatika, kehaline, tehnoloogia, arvutiõpetus, robootika, algõpetus ja füüsika.
Päev jätkus erinevate ülesannetega. Kõigepealt oli veidi teooriat ümberpööratud klassiruumi meetodi kohta ning kognitiivsete oskuste kohta (ülesanded, mis nõuavad madalama või kõrgema taseme mõtlemist).
Grupitöö - spagettidest ja vahukommidest kõrgeima torni ehitamine, rollimäng leidmaks millal ja kellega sa kusagil enda elus kohtusid.
Flipgrid keskkond audio-visuaalne patvorm, mida saab hästi kasutada ümberpööratud klassiruumi meetodi jaoks. Tundub asjalik keskkond, kus õpilased saavad arutleda mingil teemal ja nt salvestada seal video enda vastusega ja õpetaja näeb seda. Video salvestamisel on õpetajal võimalik anda ette ajapiirang. Kui on soov lisada pilte, raami, vms, tuleb seda teha salvestamise ajal või kõik enne paika panna. Peale salvestamist enam muuta ei saa. Salvestuse tegemise jaoks on mõistlik õpilasele anda raamistik/abistavad küsimused, salvestamise ajal saab panna pausile, kui tahad muuta või lisada midagi.
Näidisülesanne: muuseumikülastus. Abiks kolm küsimust (nt millegi vaatamisel, pildi või kunstiteose, vms):
1.Mida ma näen (miks see mulle silma jäi?)
2. Mis ma arvan sellest?
3. Mida ma ette kujutan (mida ma veel teada tahaksin?)
Kolmapäeval on meil kavas Dublin City Gallery külastus ja peale seda peame tegema oma koduse töö Flipgrid keskkonnas.
Peale tunde toimus giidiga linnaekskursioon.